woensdag 8 september 2010

Bekerwedstrijd Hoogland E3-VVZA E4 4 sept 2010

Na vorige week spontaan aangeboden te hebben om nog een keer de wedstrijdkleding mee naar huis te nemen voor de was dacht ik een goede beurt gemaakt te hebben bij de leiding. Uit die droom werd ik snel wakker........... tussen de regels door werd mij nog even verteld dat ik de zaterdag erop om 7:40 op de parkeerplaats werd verwacht om de kleding even met de E4 te komen ruilen.....ook bedankt, doe ik dus ook nooit meer. Gelukkig heb ik thuis een echte vent zitten die spontaan aanbood om de kleding op zaterdagochtend door de dauw heen wel even naar Hoogland te brengen.


Het zou die dag een mooie dag worden dus stond ik samen met Lia rond half 9 langs de lijn met blote benen op sandalen, dat was nog wel even afzien met je tenen in het natte koude gras. Uit betrouwbare bron had ik vernomen dat Frank de halve week met keelontsteking op bed had gelegen, dus het was een verrassing dat hij weer fris en fruitig op het veld stond te coachen(gelukkig voetbalt de zoon van de ARBO dienst niet bij vv Hoogland). Nu heeft Frank op het veld nooit zoveel praatjes dus dat hij wat stiller was viel niet echt op. Daarentegen stond er nog iemand naast het veld die waarschijnlijk ook erg last van z'n keel had want...........het was gewoon stil langs de lijn. Die Raspoetin heeft toch wel indruk gemaakt.

Goed...de wedstrijd..................

De jongens hadden er weer zin in, eindelijk was de kogel door de kerk en wisten ze waar ze aan toe waren (de ouders ook!), voorlopig wordt het de E3. De opstelling was ook snel duidelijk, niet met een punt naar voren spelen (hûh) maar 2-2-2 combinatiespel. Daan in het doel voor de nodige duikacties, daarvoor Rik, Pepijn en Bas als stofzuigers. Op het middenveld de marathonlopers Vincent en Robert,en vooraan Nick, Mick en Jarrell als goalgethers(dit is dus inclusief de twee wissels!!!!). Het overspelen werd als snel beloond, 1-0 voor Hoogland (hij viel zo snel dat Lia hem gemist heeft). Vervolgens komt de strategie van de ouders............. stuur Marcel (vader Pepijn) om koffie en er vallen geheid twee doelpunten voor Hoogland, zo gezegd zo gedaan.........3-0 Hoogland.

In de rust even luisteren wat de technische staf te vertellen heeft en hup naar de tweede helft. VVZA wijzigt de opstelling en heeft een andere keeper,gelukkig want die andere kon wel heel ver uitschieten. Het bleef nog steeds stil langs de lijn..... ik viel bijna weer in mijn oude rol en begon me bijna weer met het spel te bemoeien, kon me nog net beheersen. VVZA had geen schijn van kans met de goed georganiseerde achterhoede van Hoogland en in deze helft werden nog eens 3 ballen in het doel van VVZA geschoten. Eindstand 6-0.

Sorry voor de statistische ouders onder ons, ik heb werkelijk geen idee wie er allemaal gescoord hebben, maar daar gaat het eigenlijk ook niet om. Ze hebben het met z'n allen gedaan en keurig de 0 gehouden.

Jullie zijn eerste in de beker-poule geworden, klasse gedaan jongens! Op naar de volgende beker ronde en een mooi competitie najaar.

Gr Agnes

Geen opmerkingen:

Een reactie posten