woensdag 2 maart 2011

Verslaggio Februario Hooglandiggio E tres- Quick rapido 5-2

( van uw verslaggeefster Fabia di Capella)
Ik zal mij even voorstellen. Ik bien Fabia, en ben verslaggeefsterbij Gazetto de la Sport, de grootste europese en italiaanse voetbalkrant. Tijdens mijn bezoek aan jullie Efteling ben ik een uiterst charmante kabouter tegen gekomen die luisterde naar de naam Rappoetin of zo. Hij zegde mij dat de hele familie zo knap was vooral zijn vader maar hij probeerde gewoon te doen alsof ik chickie was. 
Ik heb mij verdiept in jullie team en het is echt een topteam in wording, veel ragazze molto bello, knappe kerels dus.
Aangezien ik de wedstrijd niet gezien heb ben ik gewoon de krantenkoppen van deze week gaan volgen en die voor jullie verzameld na jullie overwinning. Het onderstaande heb iek gelesen.
AD Sport: Wind geen tegenstander voor dartelend Hoogland
Daily soccer:  Superfarmers victory!!!!!
France Football: Viva E3 de Hoogland, 3 gols de Roberto,
De Telegraaf: Nog 3 dagen voor SUPERZATERDAG nr 1 en 2 tegen elkaar
Story: Vader Leo biedt zoon Vincent aan bij Oostenrijkse subtobber Wakker Innsbruck
Privé: Wintersport rookgordijn voor aanstaande transfer
VI : Alle spelers Hoogland E 3 in belangstelling van andere clubs.
Hooglander Courant: Hooglandse trainer gesignaleerd op geleende damesschoenen.
Voorthuizense kwebbelaar: Schoenen van de vader van Jarrell gestolen. Ze zijn gesignaleerd in de kleedkamer van Hoogland 10.
Ik heb via mobieeltje toch even contact gehad met toeschouwers en Raspoetin. Zij geven aan dat jullie goed gespeeld hebben en door doelpunten van Vincent, 3 maal Roberto en een goal van Mick op 5 nul voor kwamen. Er werd goed overgespeeld en de verdediging met de bikkels Rick, Pepijn en Bassio bouwden goed op. Het middenveldblok met Mick en Vincent deed haar werk naar behoren. Over de voorhoede geen klagen Nick, Robert en Jarrell zorgen voor het nodige gevaar en proberen elkaar steeds meer te vinden. Jongens 4 uit 2 nu zaterdag even knallen. De twee tegendoelpunten zijn er voor om te leren niet te gemakkelijk te doen als je voor staat. Ik zou een nul tegen en tien voor wel een keertje leuk vinden. Ook leuk voor Daanielo, die iet wat nosjaland wordt na zoveel goed keeperswerk. Daantje altijd scherp blijven.
De groetjes aan jullie leuke trainers.
Veel succes zaterdag, jullie nieuwe volgster en fan.  Fabia di Capella.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten